رها کردیم خالق را ، گرفتاران ادیانیم !

رها کردیم خالق را ، گرفتاران ادیانیم !
تعصب چیست در مذهب ؟!
مگر نه این که انسانیم !
اگر روح خدا در ماست...
خدا گر مفرد و تنهاست ...
ستیزه پس برای چیست ؟!
برای خود پرستی هاست ..
من از عقرب نمی ترسم ولی از نیش می ترسم
از آن گرگی که می پوشد لباس میش می ترسم
هراسم جنگ بین شعله و کبریت و هیزم نیست
من از سوزاندن اندیشه در آتیش می ترسم.. عکس شخصی
دیدگاه ها (۰)

پیر اگر باشم چه غم، عشقم جوان است ای پریوین جوانی هم هنوزش ع...

نزار قبانیاگر دوست منیكمكم كن تا از پيشت بروماگر يار منیكمكم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط