صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
خواب دیدم در حرم
دارم سلامت میدم
رو بروی گنبدت
گویا خیالاتی شدم ..
گر نیایم کربلا
از غصه میمیرم حسین ...
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
خواب دیدم در حرم
دارم سلامت میدم
رو بروی گنبدت
گویا خیالاتی شدم ..
گر نیایم کربلا
از غصه میمیرم حسین ...
- ۱.۲k
- ۰۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط