کیه ک قدر بدونه 😀

کیه ک قدر بدونه 😀
دیدگاه ها (۲۳)

من و تو بارها"زمان" رادر کافه هاو خیابان هافراموش کرده بودیم...

تو هنوز باعث میشی لبخند بزنم ...حتی اگه دلیل ناراحتی من خودت...

ای بابا کیه که قدر بدونه🥹🤭💜

آدم باید قدر معلمشو بدونه😏#وضعیت

آدم باید قدر معلمشو بدونه😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط