واقعا.هیــــــچ کس متوجه نشد

واقعا.هیــــــچ کس متوجه نشد
دیدگاه ها (۴)

خوشش اومـــــدخودش اومـــــدمنت نکشیـــــدم;-)

ناس تسکت من دجعها✖وناس توجع من سکوت✖

:-(

.

هیچکس متوجه عذاب کشیدن نشد.....

🤣🤣کسی متوجه نشد دایرکت بگه ترجمه کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط