:
:
زنم ازم پرسید کیو بیشتر از همه دوس داری؟🤗
گفتم: دخترمونو!
گفت:بعدش؟
گفتم: مامانم!
گفت: بعدش؟
گفتم: بابام!
گفت: بعدش؟
گفتم: خواهرم!
بغض گلوشو گرفت گف پس من چی!؟
گفتم:تو پرسیدی کیو دوس داری نگفتی ک عشقت کیه!
کلی ذوق زده شد گفت عشقت کیه!!؟؟؟
گفتم: پرسپولیس!!!
قهر کرد از خونه رفت بیرون.. فکر کنم استقلالی بود...! 😐 😂 😂 😂
زنم ازم پرسید کیو بیشتر از همه دوس داری؟🤗
گفتم: دخترمونو!
گفت:بعدش؟
گفتم: مامانم!
گفت: بعدش؟
گفتم: بابام!
گفت: بعدش؟
گفتم: خواهرم!
بغض گلوشو گرفت گف پس من چی!؟
گفتم:تو پرسیدی کیو دوس داری نگفتی ک عشقت کیه!
کلی ذوق زده شد گفت عشقت کیه!!؟؟؟
گفتم: پرسپولیس!!!
قهر کرد از خونه رفت بیرون.. فکر کنم استقلالی بود...! 😐 😂 😂 😂
- ۲.۹k
- ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط