نمایی دیگر از صحبت دو آرمی:

نمایی دیگر از صحبت دو آرمی:
)خودم و یکیتون که خودش می دونه دارم اونو میگم(
دیدگاه ها (۳)

دقیقا من بایس ندارم

یا خدااااااا.............................ادامشو تو بنویس آرم...

خودم ساختم اصکی ممنوع اصکی از این عاقبت خوبی نداره💀☠️

آرمی........

مامی درسا💋♥ وایی منم یه دونه از این دوستا دارم هی میگه بنظرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط