چه اشکالی دارد که انسان به چهره جنس مخالف، نگاه کند و لذت
چه اشکالی دارد که انسان به چهره جنس مخالف، نگاه کند و لذت ببرد؟
جواب:
دیدن هر چیز به ظاهر زیبا برای ما خوشایند و سودمند نیست مثلا نگاه مستقیم به
خورشید با آن همه روشنایی و زیبایی نه تنها سودی ندارد، بلکه باعث کوری یا ضعف
بینایی می شود. نگاه به حسن جمال جنس مخالف هم ضررهایی دارد که به طور
خلاصه اشاره میکنم:
*می بینی ، می خواهی، به وصالش نمی رسی، دچار افسردگی میشوی…
*می بینی، شیفته می شوی، عیب ها را نمی بینی، ازدواج میکنی، طلاق می دهی.
*می بینی، دلباخته می شوی، به وصالش نمی رسی، خودکشی میکنی.
*می بینی ، با همسرت مقایسه می کنی، ناراحت می شوی، بداخلاقی می کنی.
*می بینی، لذت می بری، به این لذت عادت می کنی، چشم چران می شوی،
در نظر دیگران خوار می گردی.
*می بینی ، لذت می بری، حب خدا در دلت کم می شود، ایمانت ضعیف می شود.
*می بینی ، عاشق می شوی، از راه حلال نمی رسی، دچار گناه میشوی.
*می بینی ، دائم به او فکر می کنی، از یاد خدا غافل می شوی، از عبادت لذت
نمی بری.
متوجه شدینباید نگاهکنی یا...؟؟
منبع
http://golestanedin.blogfa.com/post/439
جواب:
دیدن هر چیز به ظاهر زیبا برای ما خوشایند و سودمند نیست مثلا نگاه مستقیم به
خورشید با آن همه روشنایی و زیبایی نه تنها سودی ندارد، بلکه باعث کوری یا ضعف
بینایی می شود. نگاه به حسن جمال جنس مخالف هم ضررهایی دارد که به طور
خلاصه اشاره میکنم:
*می بینی ، می خواهی، به وصالش نمی رسی، دچار افسردگی میشوی…
*می بینی، شیفته می شوی، عیب ها را نمی بینی، ازدواج میکنی، طلاق می دهی.
*می بینی، دلباخته می شوی، به وصالش نمی رسی، خودکشی میکنی.
*می بینی ، با همسرت مقایسه می کنی، ناراحت می شوی، بداخلاقی می کنی.
*می بینی، لذت می بری، به این لذت عادت می کنی، چشم چران می شوی،
در نظر دیگران خوار می گردی.
*می بینی ، لذت می بری، حب خدا در دلت کم می شود، ایمانت ضعیف می شود.
*می بینی ، عاشق می شوی، از راه حلال نمی رسی، دچار گناه میشوی.
*می بینی ، دائم به او فکر می کنی، از یاد خدا غافل می شوی، از عبادت لذت
نمی بری.
متوجه شدینباید نگاهکنی یا...؟؟
منبع
http://golestanedin.blogfa.com/post/439
- ۲.۴k
- ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط