داریوشو زنشو میلاد

داریوشو زنشو میلاد
دیدگاه ها (۲)

ای که بی تو خودمو تکو تنها میبینم هرجا ک پا میزارم تو رو اون...

یاد تو هر جا ک هستم با منه

دنیای غم

داریوش

آفکورس که رفیقام همشون باید داریوشو فرهاد گوش بدن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط