اوایل فکر میکردم زود رنج و دل نازک شدم و به همین دلیله ک
اوایل فکر میکردم زود رنج و دل نازک شدم و به همین دلیله که با کوچک ترین چیزی به هم میریزم. خیلی هم خودم رو بابت این وضعیت سرزنش میکردم. ولی بعد که خوب فکر کردم دیدم نه!!
مشکل از من نیست. متاسفانه اتفاقاتی که اطرافم رخ داده بود ، من رو تبدیل به اینی که هستم، کرده.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دشمنان کوچک ، دوستان بزرگ فردایند
و دوستان کوچک ، دشمنان بزرگ فردا ؛
- شاهین نجفی
23:02
20.09.1400
مشکل از من نیست. متاسفانه اتفاقاتی که اطرافم رخ داده بود ، من رو تبدیل به اینی که هستم، کرده.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دشمنان کوچک ، دوستان بزرگ فردایند
و دوستان کوچک ، دشمنان بزرگ فردا ؛
- شاهین نجفی
23:02
20.09.1400
- ۳.۳k
- ۲۰ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط