هنوز وقتی فکر میکنم که حضرت آقا رفته انگار قلبم از حرکت
هنوز وقتی فکر میکنم که حضرت آقا رفته انگار قلبم از حرکت میوفته نفسم بالا نمیاد
میگم آقا برگرد جان مادرت زهرا س برگرد اما فقط این اشکه که به چشمام جاری میشه
.
گاها هم با خودم میگم خب محبوب ما به محبوبش رسیده چ غمیه؟! اما دله خب آروم نمیگیره.:) سالها با خودم میگفتم هر چی که غم داشته باشیم آقا هست... حاج قاسم رفت ، آقا هست.. سیدمقاومت رفت ، آقا هست.. رییسی عزیز شهید شد ، آقا هست
ولی وقتی اون صبحگاه روز دهم خبرو شنیدم گویا با داغ آقا داغ دیگر شهید هامونم زنده شد ،، زنده تر از همیشه
.
ولی افتخار هم میکنما با افتخار فریاد میزنم من سیدعلی عزیزتر از جانم رو دوست داشتم و دارم و خواهم داشت اگر عمری برایم باقی بماند وقتی فرزندانم پرسیدند شهیدخامنهای کِ بود اول گریه میکنم ولی خوشحالم که بعدش قراره داستان یه اسطوره و قهرمان واقعی رو براشون تعریف کنم به گمانم اولش باور نکنند مگر ممکن است یه مرد ۸۶ ساله بتواند در برابر کل ظلم دنیا بایستد مگر می شود بهترین یارانش را از او بگیرند و همچنان استوار مثل سروی محکم ایستادگی کند مگر میشود..؟! آری به آنها خواهم گفت او نشدنی هارا ممکن کرد او سیدعلی بود ، امام من
..
.
وقتی این جمله ها رو تایپ میکنم هنوز هم گریه دست از من بر نمیداره ، ولی من خوشحالم که در تمام زندگی حامی او بودم و هستم و خواهم بود ولی ای کاش برگرده:):)
،،،، هنوز هم من باور دارم هنوز هم چشم دوخته ام به خامنهای دات آی ار که خبر دیدار آقا رو بزارن مگه ممکنه تو دنیای بدون حضرت آقا بود مگر میشود شاید بشود اما در توصیف آن زندگی باید گفت « زنده ام لیک در گورم »
ـ
ـتازه باید بگم حب سید علی یک افتخاره ، او یک امام آزاده بود ، شجاع ، بصیر ، قهرمان ، دلیر ، مقاوم ، مهربان و... بود
عشق آن امام مجاهد آن یگانه دوران تا ابد در دل آزادگان و مسلمانان و شیعیان زنده تر خواهد شد
.
امام حسین علیه السلام فرمود: مثلی لا یبایع (مثل) یزید ، کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند
ـــامامشهیدخامنهای ؛ ۱۴۰۴/۱۱/۲۹
بخشی از سخنان آقایمان در آخرین سخنرانیش بود آری همانطور که یزید وقتی شنید حسین بیعت نمیکند اورا شهید کرد ، خصم و اشرار عالم نیز وقتی شنیدند او اهل تسلیم نیست مانند جدش اورا شهید کردند ، با خود فکر میکنم که تاریخ تکرار میشود خامنهای عزیز مثل علی زندگی کرد مثل حسین زندگی کرد مثل حسین سخن گفت مثل حسین.. و در آخر مثل حسین شهید شد
باورش سخت است ولی سید علی به قول سید حسن حسین زمان ما بود
.
.
.
آقا ، برگرد ، دورت بگردم
؛
و امروز ما ماندیم و میراث پدر شهیدمان ، انقلاب ، که با جان و دل از آن محافظت خواهیم کرد و پشتیبان فرزند صالح اماممان ، رهبر عزیزمان حضرت امام سید مجتبی حسینی خامنهای خواهیم بود.
.
میگم آقا برگرد جان مادرت زهرا س برگرد اما فقط این اشکه که به چشمام جاری میشه
.
گاها هم با خودم میگم خب محبوب ما به محبوبش رسیده چ غمیه؟! اما دله خب آروم نمیگیره.:) سالها با خودم میگفتم هر چی که غم داشته باشیم آقا هست... حاج قاسم رفت ، آقا هست.. سیدمقاومت رفت ، آقا هست.. رییسی عزیز شهید شد ، آقا هست
ولی وقتی اون صبحگاه روز دهم خبرو شنیدم گویا با داغ آقا داغ دیگر شهید هامونم زنده شد ،، زنده تر از همیشه
.
ولی افتخار هم میکنما با افتخار فریاد میزنم من سیدعلی عزیزتر از جانم رو دوست داشتم و دارم و خواهم داشت اگر عمری برایم باقی بماند وقتی فرزندانم پرسیدند شهیدخامنهای کِ بود اول گریه میکنم ولی خوشحالم که بعدش قراره داستان یه اسطوره و قهرمان واقعی رو براشون تعریف کنم به گمانم اولش باور نکنند مگر ممکن است یه مرد ۸۶ ساله بتواند در برابر کل ظلم دنیا بایستد مگر می شود بهترین یارانش را از او بگیرند و همچنان استوار مثل سروی محکم ایستادگی کند مگر میشود..؟! آری به آنها خواهم گفت او نشدنی هارا ممکن کرد او سیدعلی بود ، امام من
..
.
وقتی این جمله ها رو تایپ میکنم هنوز هم گریه دست از من بر نمیداره ، ولی من خوشحالم که در تمام زندگی حامی او بودم و هستم و خواهم بود ولی ای کاش برگرده:):)
،،،، هنوز هم من باور دارم هنوز هم چشم دوخته ام به خامنهای دات آی ار که خبر دیدار آقا رو بزارن مگه ممکنه تو دنیای بدون حضرت آقا بود مگر میشود شاید بشود اما در توصیف آن زندگی باید گفت « زنده ام لیک در گورم »
ـ
ـتازه باید بگم حب سید علی یک افتخاره ، او یک امام آزاده بود ، شجاع ، بصیر ، قهرمان ، دلیر ، مقاوم ، مهربان و... بود
عشق آن امام مجاهد آن یگانه دوران تا ابد در دل آزادگان و مسلمانان و شیعیان زنده تر خواهد شد
.
امام حسین علیه السلام فرمود: مثلی لا یبایع (مثل) یزید ، کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند
ـــامامشهیدخامنهای ؛ ۱۴۰۴/۱۱/۲۹
بخشی از سخنان آقایمان در آخرین سخنرانیش بود آری همانطور که یزید وقتی شنید حسین بیعت نمیکند اورا شهید کرد ، خصم و اشرار عالم نیز وقتی شنیدند او اهل تسلیم نیست مانند جدش اورا شهید کردند ، با خود فکر میکنم که تاریخ تکرار میشود خامنهای عزیز مثل علی زندگی کرد مثل حسین زندگی کرد مثل حسین سخن گفت مثل حسین.. و در آخر مثل حسین شهید شد
باورش سخت است ولی سید علی به قول سید حسن حسین زمان ما بود
.
.
.
آقا ، برگرد ، دورت بگردم
؛
و امروز ما ماندیم و میراث پدر شهیدمان ، انقلاب ، که با جان و دل از آن محافظت خواهیم کرد و پشتیبان فرزند صالح اماممان ، رهبر عزیزمان حضرت امام سید مجتبی حسینی خامنهای خواهیم بود.
.
- ۷۲۲
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط