پس اون همه نمایش با ۴‌۰‌/۰‌۰‌۰ کشته تخیلی دی‌ماه هم، یعنی

پس اون همه نمایش با ۴‌۰‌/۰‌۰‌۰ کشته تخیلی دی‌ماه هم، یعنی خودتون زدید🙄
دیدگاه ها (۰)

🟡حضور پهلوی تو تجمعات شبانه ، برای حمایت از جمهوری اسلامی😂🦦

دࢪدۅبلاٺ‌بخۅࢪھ☠تۅ‌سࢪھࢪچۍوطـ.ـن‌فࢪۅشہ🥹🧃

مقصر کشته های دی ماه کیه؟

مقصر کشته های دی ماه کیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط