ویسگون قاتی کرده یا اشتباه از منه؟

ویسگون قاتی کرده یا اشتباه از منه؟
دیدگاه ها (۳۹)

_ Kim Namjoon_ BTS

EXO

ویسگون چشه؟ چرا اینقدر سوت و کور شده؟

چرا هیچکی نیس! :/

وااااااالا بوخوداااااااا!!!!!!!

میخواد ببینه اشتباه کرده یا ن

ولی شایدم مشکل از منه که همه ولم میکنن ولی نمیدونم کجا رو دق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط