هیچ کس حریم اطلسی ها را پاس نمی دارد و بر داغ لاله ها در
هیچ کس حریم اطلسی ها را پاس نمی دارد و بر داغ لاله ها در هم نمی گذارد.
#بیا که بی تو، #قنوت شاخه ها، اجابتی جز غروب تلخ خزان ندارد.
بی تو کدام دست #مهر، سرشک غم از دیدگان یتیمان بر می گیرد؟
کجاست #آغوش مهربانی که دل های زخمی را به ضیافت ابریشمی بخواند؟
یا #مهدی عزیز !
شما چراغ دل های ما هستید.
هرگاه احساس تنهایی می کنم ، به یاد شما می افتم و دلم آرام می گیرد. دعا می کنم که زودتر بیایید و ما را از این #انتظار طولانی رها کنید...
#امام_زمان #عج #منتظران #ظهور #سلام_بر_امام_زمان#یا_مهدی#یا_مهدی_ادرکنی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #دعا_برای_ظهور
#بیا که بی تو، #قنوت شاخه ها، اجابتی جز غروب تلخ خزان ندارد.
بی تو کدام دست #مهر، سرشک غم از دیدگان یتیمان بر می گیرد؟
کجاست #آغوش مهربانی که دل های زخمی را به ضیافت ابریشمی بخواند؟
یا #مهدی عزیز !
شما چراغ دل های ما هستید.
هرگاه احساس تنهایی می کنم ، به یاد شما می افتم و دلم آرام می گیرد. دعا می کنم که زودتر بیایید و ما را از این #انتظار طولانی رها کنید...
#امام_زمان #عج #منتظران #ظهور #سلام_بر_امام_زمان#یا_مهدی#یا_مهدی_ادرکنی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #دعا_برای_ظهور
- ۲.۳k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط