کاش مرکز اهدای جوانی هم بود…
کاش مرکز اهدای جوانی هم بود…
آنــــگاه تمــــــــــامِ جوانــــی اَم را اهـــدا میکردم به آن زنــــــی کــِه تمــــــامِ جوانی اَش را پای مـــــَـــن گذاشت...
شرمنده اَم "مـــــــادر"
آنــــگاه تمــــــــــامِ جوانــــی اَم را اهـــدا میکردم به آن زنــــــی کــِه تمــــــامِ جوانی اَش را پای مـــــَـــن گذاشت...
شرمنده اَم "مـــــــادر"
- ۱.۰k
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط