خدایی کدوم کانال ویس مثله من عکساش خفنه!!! خودشیفته هم خو

خدایی کدوم کانال ویس مثله من عکساش خفنه!!! خودشیفته هم خودتونین !!!
دیدگاه ها (۲)

هرچی ما ارمی ها با اکسو الا با هم مشکل داریم....خدا رو شکر ب...

بخونید عکسرو قشنگه!!!#bts

ما کی پاپرا هم مثله شما قیافه هاشون رو قاطی میکردیم...برا هم...

خدایی خیلی خفنه🔥

مثله همیشه آکازا خوشکل و خفنه😊❤️از آکازا اصکی ممنوع😊❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط