اگر خبر مرگمو بهت بدن چه حالی میشی؟؟ 1)خودکشی می
اگر خبر مرگمو بهت بدن چه حالی میشی؟؟ 1)خودکشی میکنی 2)اهمیت نمیدی 3)میگی ادم خوبی بود 4)میگی کاش زودتر مرده بود 5)خوشحال میشی 6)گریه میکنی 7)دق میکنی 8)دل تنگم میشی 9)میگی عاشقت بودم 10)میگی دوست داشتم بهم بگی عاشقمی 11)میگی سرگرمی خوبی بود 12)میگی خیالم با رفتنت راحت شد 13)میگی دوست خوبی بود 14)میگی خیلی باحال بود اول جواب لطفا نظر بدین.....با همه ما حتی اونی ک باهام قهره ...
- ۱.۰k
- ۱۰ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط