فکر می کنید کدوم برندست!!!

فکر می کنید کدوم برندست!!!
دیدگاه ها (۳)

ناسر رزازی خاننده بزرگ کردها

دارم در ویسگون عکسامو می زارم ؟؟

اقای خاتمی خوشتیپ که دوره ی اون هیچ وقط برنمی گرده ؟

این عکس خودمه(لطفن نظر بدین!!!؟؟؟؟

دوستان فکر کنم این دور صد سال طول میکشه 🤣🤣 من فعالیتم رو شرو...

شما کدوم رو انتخاب می کنید ؟

کراشش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط