بنظرتون چند کیلو هست

بنظرتون چند کیلو هست
دیدگاه ها (۵)

7 آبان روز جهانی بزرگ مرد آزادی خواه گرامی باد

بفرماید انجیر درجه یک استهبان

قدیما چقدر مهربون بودن

به چه می اندیشی؟! به خزانی که گذشت؟به بهاری که نبود...

این دلخوشی هارو کجامیفروشند برم کیلو کیلو بخرم#خاطرات_دیروز

درود دوستان vpn1 کیلو / 215 تومان2 کیلو / 419 تومان5 کیلو / ...

منظورم شکلات نیست!کپشن حتما بخون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط