رفت روی تخت خوابید . غمش هم جای دیگری نداشت برود ، کنارش

رفت روی تخت خوابید . غمش هم جای دیگری نداشت برود ، کنارش دراز کشید !
احساس عجیبی دارم نسبت به این
دیدگاه ها (۰)

راستی یه چیز من تست دادم افسردگی شدید دارم=)چرا؟

وقتی انیمه با دوبله عربی نگاه میکنی😂

منم خیلی حرفا برای گفتن دارم ، اما جدی حوصله ندارم درموردشون...

دختری که زیر درخت گیلاس دراز می کشید. وآرزوهای خود را روی ب...

عاشق دیوانه p3

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط