فرداااااا تولدمه ۶اردیبهشت افیییییییش تولد ☺

فرداااااا تولدمه ۶اردیبهشت افیییییییش تولد ☺
دیدگاه ها (۸)

با همه خندیدیم با همه خوب بودیم باهمه شوخی میکردیم ولی کسی ن...

من کدوم از این خصوصیاتو دارم ؟راستشو بگید

زندگیم خوب بود فقط تورو کم داشت

مهرداد عشق منه منظورم عمو کوچیکمه عاشقشم جونم ب جونش بستس

فراگمان قسمت فرداااااا

منم چهار روز دیگه تولدمه🥲💖میخوام تولد بگیرم🌸🤭۴ روز دیگه تولد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط