دلم میخواست این قصه تموم شه یکی نقشارو از اول بچینه

دلم میخواست این قصه تموم شه یکی نقشارو از اول بچینه
دیدگاه ها (۴)

یکی که بپیچیم بریم بیرون

واقعا چرا فالو میکنید که بعد آن بزنید؟! 😕

اگ دوص داشته باشید احتمالا تو این چند روز یه چند تا اهنگ بخو...

😕اگ دوص داری بام بحرفی بیا پی اوکیه راحت باش

شکستن دلم توی این قصه یه....

این نقشارو دارن🤭🤭💜لایک و کامنت یادت نره👍بازنشر کنید بره اکسپ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط