#خاص #بدون تو #دردم#بدون تو#ابرم نه #گریه #مونده #برام ن

دیدگاه ها (۱)

#خدایا! #گفتمان #خصوصی "ما وخودت" را #هرگز از #یادمان نبر...

#عالم #محظر #خداست در#محظر#خدا #گناه #معصیت #نکنیم

#عالم #محظر #خداست در#محظر#خدا #گناه #معصیت #نکنیم

#خدا کند #هیچگاه #هیچ دلی #دل من #نشود

من گریه هامو قبلاً کردم؛حالا فقط فریاد برام مونده...

اخرین باری که باهم غذا خورنند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط