رفتی ک چی..؟

رفتی ک چی..؟
پس من چی بیبی؟!..:)
دیدگاه ها (۰)

بزار برو تنهام بزار...حالا که ابری عه هوای دلم برگرد..!نمیدو...

وجود او چه داشت؟که با رفتنش زندگی ام از هم پاشید..؟

ولی من هر چقدرم که احمق باشم یه چیزی رو خوب میدونم! آدم با ک...

خوب بخوابین قشنگا..:)

چی شد رفتی تو که رفیق نیمه راه نبودی

اگه بیلیونر بیبی مانستر رو بلک پینک میخوند چی میشد؟😆😝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط