سیاست کنترل و سرکوب ایران ، از سوی غرب و هم پیمان های خاو

سیاست کنترل و سرکوب ایران ، از سوی غرب و هم پیمان های خاورمیانه ای آن ، پس از شکست ایران از اسکندر مقدونی در سال 330 پ م ؛ و در واقع از سال 250 پ م ، یعنی از هنگام پیدایش شاهیخاندان (سلسلهء) اشکانی آغاز شده ، و تا امروز پیگیری شده است . این کنترل و سرکوب ایران ، از ترس آنها از توانمند شدن و پاتک (ضد حمله یا تلافی) ایرانیان بوده است . اینگونه بنظر می رسد که این سیاست کنترل و سرکوب ایران ، تا هنگام به حقیقت پیوستن اصلاحات یاد شده در یکی از پست های نخستین من بنام "دلیل آشوب زدگی جهان -1 " ، پایدار بماند . ریزچین (موزائیک) بالا ، چهرهء اسکندر مقدونی پلید و گجسته را به نگاره کشیده است . برای داده های بیشتر خواهشمندم پست های "دلیل آشوب زدگی جهان - 1 و 2" را بخوانید . سپاس .
دیدگاه ها (۱)

پارس ها که بوده اند؟........................... کهن ترین نوش...

پست پیشین را ویرایش کرده ام. خواهشمندم آنرا دوباره بخوانید .

روند ساخته شدن دبیره ها (خط ها) -7 در پیرامون سال 2500 پ م ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط