هرکی شعرش رو گفت

هرکی شعرش رو گفت
دیدگاه ها (۹)

عجب نثاش حرفهای

سه روز ادما فک میکنن من گم شدم

خخخ کیا اینطوری بوده هستندن

عشق منه هرکی دوسش دازه بلایکه

شعرش رو به فارسی دیدم برام یکم بی معنی شد

شعرش بشما

هم شعرش خوبه هم‌چالشش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط