«وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ»
«وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ»
«و عاقبت کار ها به دست خداست!»
پس انقدر حرص اینکه میرسی یا نه، میشه یا نمیشه، خوب میشه یا بد میشه، میتونی یا نمیتونی، درست میشه یا نمیشه رو نخور! فقط بسپار به خودش✨
بعدازیکسال سلام🙈
«و عاقبت کار ها به دست خداست!»
پس انقدر حرص اینکه میرسی یا نه، میشه یا نمیشه، خوب میشه یا بد میشه، میتونی یا نمیتونی، درست میشه یا نمیشه رو نخور! فقط بسپار به خودش✨
بعدازیکسال سلام🙈
- ۷.۲k
- ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط