یکم دیگه طاقت بیاری حله جون تو

یکم دیگه طاقت بیاری حله جون تو
اووووففففف😄 😉 😂
دیدگاه ها (۱۵)

شنیدم دیگه دوستم ندارید درسته؟اووووووففففف😠

هرازگاهیخودت را هَرَس کن...شاخه های اضافیت را بچین...پای تما...

اولدخودم شروع میکنم😍 یکی هست تو قلبم که واسه اون مینویسمو او...

اوووووفففففف😕 😔

شیرین ترین اتفآقع زندگیع منی)):

دیگه طاقت دوری تو رو من ندارم...💝

یکم بترسین ولی تو ژاپنه دیگه🥀🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط