برای خودت زندگی کن ....

برای خودت زندگی کن ....
کسی که دوست داشته باشه باهات میمونه و برای داشتنت می جنگه اما اگر دوستت نداشته باشه به هر بهانه ای میره...*
دیدگاه ها (۳)

زندگی کاروانیست زودگذر..آهنگی نیمه تمام،تابلویی زیبا و فریب ...

بر روی بوم زندگی،
هر چیز میخواهی بکش،
زیبا و زشتش پای توست، ...

❤میم مثل مااااادر❤

هیچ وقت از خودمون پرسیدیم قیمت یه روز زندگی چنده؟ما که قیمت ...

گربه ی ملوس♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط