*****

*****
دیدگاه ها (۱)

@asharenaاگرخاموشم این شبها ،درون سینه غم دارم اگر دلگیــرم ...

****

همیــــشه بـــــهانه ی رفـــــتن دارد …کســــــی که با دلـــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط