اونقد با چشمونت دلبری نمودی که....

اونقد با چشمونت دلبری نمودی که....
ویسگون هم حق ندارد پستاتو حذف بنماید 😅 👍
دیدگاه ها (۷)

😅 😅 😭

این تاج و تخت به هیشکی وفا نکرده هایکم جنبه داشته باشین 😅 😅...

صبح بخیر

بسه دیگه خو 😅 امرو توی بازار دوستم مجیدو دیدم صداش کردممجییی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط