خیلی اهنگامو دوست دارم...مخصوصا آهنگ رفاقت ..حرامه،حرامه،
خیلی اهنگامو دوست دارم...مخصوصا آهنگ رفاقت ..حرامه،حرامه،رفاقت وایی زمانه دی حرامه.رفیق یا حق دی قیدت کوتامه..
- ۶.۱k
- ۳۱ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط