خیلی اهنگامو دوست دارم...مخصوصا آهنگ رفاقت ..حرامه،حرامه،

خیلی اهنگامو دوست دارم...مخصوصا آهنگ رفاقت ..حرامه،حرامه،رفاقت وایی زمانه دی حرامه.رفیق یا حق دی قیدت کوتامه..
دیدگاه ها (۱)

عشقم والیباله

داداش سرنوشت واسم بد نوشت

.ـــــزندگی زیباست..اما عادلانه نی

هه تموم شد الان فقط خومو خدام..تو ده سی مه مردی سی همیشه

تو خیلی موسیقی داری؟ #اهنگ_غمگین #اهنگ_احساسی #اهنگ_خارجی #ت...

این حرفا یعنی چی عزیزم؟ 🫠اهنگ❤️‍🩹#اهنگ #اهنگ_جدید #اهنگ_غمگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط