دوتارفیق بودن همیشه باهم می رفتن شراب می خوردن

دوتارفیق بودن همیشه باهم می رفتن شراب می خوردن

یکیشون میمیره چندوقط بعداون یکی میره میخونه به ساقی می گه

دوپیک بریزساقی میگه چرادوتا؟میگه یکی واسه خودم یکی برای رفیقم

یک سال بعددوباره میره میخونه میگه ی پیک بریزساقی میگه

رفیقتوفراموش کردی؟

میگه نه خودم توبه کردم اینومیخورم به یادرفیقم

سلامتی تمام روفقا
دیدگاه ها (۶)

به سلامتی پسری که سرباز بود .....بهش خبر دادن رفیقت عشقتو نش...

✍ هیچی جذاب تر از آدم متعهد نیست متعهد به خودش متعهد به آرزو...

عالی بود😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط