#Behrooz66

دیدگاه ها (۱۸)

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیش تر تنهاست. چون نمی تو...

عکاس خودم...

‎داشتنِ تــــــــو....‎یعنے بروند بہ جهنـــــــم تمامِ نداشت...

حتی دریا منُ پس میزنه...#Behrooz66

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط