من در تو غرق شده ام..در جریان رگهایت..تو در من غوطه وری,د
من در تو غرق شده ام..در جریان رگهایت..تو در من غوطه وری,در بطن وجودم..من با تو به رستاخیز عشق میرسم..از دنیا شناور بودن در ترا میخواهم..همین که مرا در ساحل قلبت پناه داده ای بس است..من قایق مبتلا در طوفان دنیا را به باد نفس های تو سپرده ام,و.اشتباه نکردم چون تلاطم قلبت مرا نجات داد..بگزار فریاد بزنم فدای قلب پاکت..
- ۱.۴k
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط