همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب”
همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب”
همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم!!
تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی .....
همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم!!
تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی .....
- ۴۱۲
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط