آدمهاي خالص را دوست دارم ، همانهايي كه بدي هيچكس را باور
آدمهاي خالص را دوست دارم ، همانهايي كه بدي هيچكس را باور ندارند ، همانهايي كه براي همه كس لبخند دارند ، همانهايي كه بوي ناب "آدم"ميدهند . و من باوردارم که تو از همانهایی.
- ۲.۰k
- ۱۶ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط