دیرگهی ست که تنها شده ام"قصه غربت صحرا شده ام"وسعت درد فق
دیرگهی ست که تنها شده ام"قصه غربت صحرا شده ام"وسعت درد فقط من هستم"بازهم قسمت غم ها شده ام"من که بیتاب شقایق بودم"همدم سردی یخها شده ام"کاش چشمان مرا خاک کنید" تا نبینم که چه تنها شده ام!!!
- ۳۴۲
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط