خدایا

خدایا
به امید آمده ام ، خانه خرابم نکنی..
همه کردند جوابم، تو جوابم نکنی..

بارها آمده ام ، باز مرا بخشیدی..
با کلام " برو " ، این بار خطابم نکنی..

به گمان دگران ، بنده ی خوبی هستم..
پیش چشم همه عاری ز نقابم نکنی..

گر قرار است بسوزم، بزن آتش اما..
جلوی مردم این شهر عذابم نکنی...
دیدگاه ها (۱)

آب روان رود خونه ک از شدت سرما یخ زده...

...

سه قلوها پیر شدن...

شکار لحظه هاهههههخخخخ....عکاس ماهر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط