#ای خودا چرا اینجا اینقدر کیوته من برم تو افق محو شم #جون

#ای خودا چرا اینجا اینقدر کیوته من برم تو افق محو شم #جونگ_کوک
دیدگاه ها (۰)

😭کاش زودتر برگردن خودتونم نمیخواید پس برگردن دیگه

هوارانگ تهیونگ

حال منو آخه کی بفهمه...؟برم محو شم؟ از روی زمین؟ از زندگیتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط