شدم یه روانی که هیشکی دوسش نداره..

شدم یه روانی که هیشکی دوسش نداره..
دیدگاه ها (۱)

سادگی .....شیکترین ژست دنیا ست.......

خخخخخخ

خدایا تمام زندگی ام درد میکند..............

❤مــن❤اخـــم کردن تـــو روبه خنـــدیدن با کســی دیــگه عوض ن...

هیشکی دوستت نداره این یه واقعیت :)

یه روزی منو اینجوری میبینید که روانی شدم🤣😂💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط