رو می‌کنم به آینه رو به خودم داد می‌زنم

رو می‌کنم به آینه رو به خودم داد می‌زنم
ببین چقدر حقیـــر شده اوج بلنـــد بودنم
رو می‌کنم به آینه من جای آینه می‌شکنم
رو به خودم داد می‌زنم این آینه است یا که منم
من و ما کم شده‌ایم خسته از هم شده‌ایم
بنده خاک، خاک ناپاک خالی از معنای آدم شده‌ایم
دنیا همون بوده و هست حقارت ما و منه
وگرنه پیش کائنات زمین مثل یه ارزنه
زمین بزرگ و باز نیست دنیای رمز و راز نیست
به هر طرف رو می‌کنم راه رهایی باز نیست
دیدگاه ها (۳)

.هر کسی شاید یه آهنگ داشته باشه که مدت هاست نمی تونه اون رو ...

لیلا بلوکات و خواهرش

.هنگامی که جامعه‌ای به دروغ‌گوییِ سازمان یافته روی آورد و در...

امید و مادرش

پارت ۴

پارت ۲۲

پارت ۲۳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط