چه انسان باشی

چه انسان باشی
چه اشک
دیدگاه ها (۱)

دوست داشتن همیشه الزاما از طرف مرد نیست🙂🌹

بدونین شکست عشقی نخوردم دیدم قشنگه گذاشتم😂😅🙃🙃🌹

هر کی فیزیکش خوبه بگه💔💔

Squid game with BTS 🎈🎈🎈🥵🥵

خانم کله سیب زمینی بهتره پاسخگو ی اشک هام باشی🙏🏻

گفت : زمان التیام میبخشد بله ، اماانسان هیچوقت طعمِ برخی اشک...

به این ربطی ندارد که انسان باشی یا حیوان کوچک باشی یا بزرک د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط