😆 زشت باشه‌ اما باشخصیت و قشنگ حرف بزنه با ادب باشه می ار

😆 زشت باشه‌ اما باشخصیت و قشنگ حرف بزنه با ادب باشه می ارزه ب ی گنا 😂 😂
دیدگاه ها (۳)

همونه یا نه ؟😂 😂 😆

خخ یاد بگیرید😉

خخ درسته یا نه؟!😂

خخ حالا هی برید سیس سیسپک کنید! ای که پک پک بشین😂 😂

دارم به این فکر میکنم که نکنه این حلقه

هیچ کشوری تو 🌎 وجود نداره که سرش به تنش بی ارزه اما اینترنت ...

از این به بعد شرط میزارم و بعد پارت رو میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط