آرزوی قشنگی است
آرزوی قشنگی است
بودن ردپایِ تـــو
در زندگیِ من
آنچنان که شب
آرام آرام در آغوش تــو بمیرم
و سحرگاه
به یک بوسه متولد شوم ...
بودن ردپایِ تـــو
در زندگیِ من
آنچنان که شب
آرام آرام در آغوش تــو بمیرم
و سحرگاه
به یک بوسه متولد شوم ...
- ۵۰۴
- ۰۷ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط