امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر....
امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر....
مرگ بر امریکا
لبیک یا خامنه ای
مرگ بر امریکا
لبیک یا خامنه ای
- ۹۷۷
- ۲۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط