شاشیدم تو روح هرچی حساسیت فصلیه پاره شدم😭

شاشیدم تو روح هرچی حساسیت فصلیه پاره شدم😭
دیدگاه ها (۳)

بچه ها حوصلم رید ناشناس بزارم حرف بزنیم؟https://daigo.ir/sec...

ماکه رفتیم زین جهان ...کصخار دیگران!🤌

شاشیدم تو این امتحانای عنشوننننن💔🔪شاشیدم وسط سامانه ی پرسال‌...

روح او پاره بود...#عشق#غمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط