امشب ، آغوشم ...؟

امشب ، آغوشم ...؟
بگذار ....
پاره ای از تو باشد ...!
تا یک فنجان ، جان ....
نثارِ ...؟
"نفس"،"نفس" زدنهایت ....
کنم .....!!!
دیدگاه ها (۱)

#والپیپر

#والپیپر

دختر گل فروش زیبا بودرهگذر گفت که لبت چند استدخترک گفت : رز ...

#والپیپر

ای جان آتیش پاره بخورم من تو رو 💋😍

ای جان آتیش پاره بخورم من تو رو 💋😍

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان راتو مرا گنج روانیچه کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط