. ♚بهتــرین و زیبــاترین چــیزها را

. ♚بهتــرین و زیبــاترین چــیزها را
در دنیــا نه می تــوان دیــد✘
و نــه حتی لمــس ڪرد✘
ان ها را باید با قـلب♡
احسـاس ڪرد¡√
دیدگاه ها (۳۵)

اینجوریاست...بعله

.

راس میگن عایا؟؟

انگشتلم چطوله؟

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

ص ۵۶ پریسا گفت مخبوبی  روز اول گفت سیاوش ناراحت نشه از شما س...

بلوای صدا و سیما و باز توقع از صداو سیما و مدیران آن و تقریب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط