با ارز معذرت من نمی تونستم واسه تولد کوکی پست بزارم پس ام

با ارز معذرت من نمی تونستم واسه تولد کوکی پست بزارم پس امروز میزارم
تولدت مبارکککککککککککککککک کوکیییییییییییییییییییییییی
دیدگاه ها (۰)

تولدت مبارکککککککککککککککک نامجونااااااااااااااااااااااااااا...

اصکی از یه عزیزی @it4chi : اینم ایدیش

تونستم یه پارت بزارم فردا هم اگر تونستم دو سه پارت میزارم😘😘

این هفته نمیتونم زیاد فعالیت کنم چون

بالاخره تونستم پست بزارم 😀ویسگون کصخل شده بود اجازه نمیداد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط