inam man .on. vasati ham bazigare on rosari meshki.sefid

inam man .on. vasati ham bazigare on rosari meshki.sefid mamanam
دیدگاه ها (۵۳)

salam man daram miram kharid kasi nemeyad??????

Salam inam taghdim be Shoma vase eydeton

inam mohaaaaam

اعتراف می کنم من یه زمانی جزء اقلیت های هندی بودم... آخه یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط